
L’Entitat de Gestió y Modernització (EGM) El Pastoret ha fet un nou pas endavant en la seua estratègia per a l’enfortiment del teixit empresarial local mitjançant la signatura de dos convenis de col·laboració: un amb l’Ajuntament de Monòver i l’altre amb Banc Sabadell.
L’acte es va celebrar dijous, 12 de juny, a la seu de Detectalia, a l’àrea industrial d’El Pastoret, i va comptar amb la presència de representants institucionals i empresarials.
Pel que fa a l’Ajuntament de Monòver, hi van participar l’Alcalde, Loren Amat, així com la regidora d’Indústria, María Amparo Maestre. Per la seua banda, en representació de l’EGM van acudir la seua presidenta, Belén Maestre (Ideia Parques Infantiles), acompanyada d’altres membres de la Junta Directiva, com ara, David Ramírez (Mecanizados Ramírez), José Verdú (Eurocargo) y José Manuel Quiles (Detectalia), el qual va exercir d’amfitrió.
El conveni signat amb l’Ajuntament contempla una subvenció directe de 7.000 euros destinada a cobrir part de les despeses derivades de l’activitat ordinària de l’EGM, enfocada a accions de modernització, dinamització i millora del polígon industrial. Aquesta ajuda permetrà executar projectes orientats a la digitalització, sostenibilitat i cooperació empresarial.
Loren Amat, Alcalde de Monòver, va subratllar que “l’Ajuntament considera prioritari l’impuls als espais industrials, els quals generen ocupació, valor afegit i oportunitats a la ciutadania”. I va remarcar que “aquest conveni amb l’EGM El Pastoret és un exemple clar de la nostra voluntat de donar suport al teixit empresarial des de la vessant pública”.
Durant l’acte, també es va formalitzar el conveni amb Banc Sabadell, representat per Jesús Cifuentes Verdú, director regional d’Elx-Vinalopó, i Felicia Martínez, directora institucional territorial Est. Aquest acord facilitarà a les empreses i als treballadors del polígon l’accés a una oferta de solucions financeres adaptades a les seues necessitats, en condicions preferents.
Per la seua banda, la presidenta de l’EGM, Belén Maestre, va destacar la importància del doble acord, ja que “aquests convenis reforcen el nostre model de gestió moderna i col·laborativa”. A més a més, va indicar que “comptar amb el recolzament de l’Ajuntament i d’una entitat com és Banc Sabadell, ens permet avançar en professionalització, generar valor per a les nostres empreses i contribuir en el desenvolupament econòmic de Monòver”.
Així, amb aquests lligams, l’EGM El Pastoret consolida el seu paper com a agent vertebrador de l’ecosistema empresarial del municipi i aposta per la col·laboració públic-privada com a base per a un creixement sostenible i competitiu.